16. huhtikuuta 2012

Sanna Tara Nail Art & Beauty Studio

www.sannataranailart.fi
Olen yhteistyössä Sanna Tara Nail Art & Beauty Studion kanssa. :)

Itselläni on todella positiivisia kokemuksia ko. verkkokaupasta. Tilasin maaliskuussa sieltä nämä tavarat, toimitus oli erittäin nopeaa; seuraavana päivänä tilauksen vastaanotosta tuotteet kilahtivat jo postiluukusta. Lisäksi erittäin kivaa on se, että kun tilaa yli 15€:lla niin saa kaupanpäällisiä! Itse sain pari purkkia glitteriä :)

Tämä hehkutus ei siis johdu pelkästään tuosta yhteistyökumppanuudesta, vaikka olen tottakai siitäkin erittäin innoissani, vaan halusin todellakin näin erikseenkin vinkata erittäin hyvästä suomalaisesta verkkokaupasta, josta saa kätevästi ja halvalla hyviä nail art tuotteita !

Jos kaipaat lisää koristeita jne. kannattaa käydä ainakin vilkaisemassa ! :) Hyviä ostoshetkiä !

Onko sinulla kokemuksia www.sannataranailart.fi stä? Millaisia? 

4 kommenttia:

  1. Sanna Taralta on täälläkin vain positiivisia kokemuksia ! Ihanan nopeasti tulee aina tilaukset kotiin :)

    VastaaPoista
  2. Mahtavaa ! :) ne kaupanpäällisetki on kivoja! :D

    VastaaPoista
  3. Sanna Tarasta on vain positiivisia kokemuksia. Vaikuttaa todella mkavalta ja olen monesti tuotteita tilanut. Olen myös yhteistyössä. Ja toimitus on nopeaa. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, mä yllätyin todella positiivisesti tosta hurjan nopeasta toimituksesta :)

      Poista

Asialliset kommentit on aina tervetulleita ! :)