12. huhtikuuta 2012

Essien Matte Top Coat


Oon taas jälleen vähän ostellut lakkoja, vaikka väitin etten tarvitse uusia lakkoja ainakaan ennen kesäkuuta.. Hups! Mä halusin kuitenki kokeilla jotain mattajuttuja, mutta ainoa matta top coat, jonka löysin oli tuo Essie merkkinen.. Ne lakat on kuitenkin suhteellisen hintavia, joten aluksi se jäikin sinne kauppaan vielä. Sen sijaan ostin tuon Golden Rose matte lakan Seppälästä saadakseni edes esimakua mattalakkailusta! Se vaan oli haastavaa käyttää missään manikyyrissä ja eihän se ilman päällyslakkaa pysyny kynsien kärjissä, joten otinki ne pois kynsistä seuraavana päivänä. Sen lisäks sain konehelsingin lakan sävy on vissiinki 377? Oli 2€ Tarjoustalossa, oli ihan pakko saada joku ja toi näytti kivalta! Päätin koittaa pikakuivattajaaki, joten hankin Sally Hansen Insta-Drin, onko kellään tästä kokemusta? Ite kokeilin eilen, mut luulen että mun lakkakerros oli vaan niin järjettömän paksu ettei toiminu ja lisäks käytin teippejä jne. Heh. Nyt niihin lakkauksiin..


 Tossa on nyt pari kuvaa GR lakkauksesta eri valossa otettuina. Päätin vähä verrata miltä toi lakka näyttää just täysin mattana ja kiiltävän päällyslakan kanssa. Kivan värinen on kyl mun mielestä !

Essien mattalakkaa ja Konehelsingin lakkaa kokeilin tällasessa perusjutussa, otin vähän inspistä täältä. Pakko kyl sanoo et mun värivalinnat jne. epäonnistu täydellisesti jos verrataan tohon Sannan tekeleeseen. :) Mä tosin halusin nähdä miltä toi mun Wet n Wildin Gray's Anatomy näyttää matattuna! Ei se ollukkaan erikoinen.. Tykkään kyllä tästä mattalakkailusta! Pitäis keksiä lisää jotakin jännää.

Mitä mieltä? Kokemuksia mattailusta tai em. lakoista? Inspiroikaa mua, mitä lakkaisin, pliis !  :D

2 kommenttia:

  1. Millainen toi Essie oli? Levittyvyys, sivellin, jne.? Mä olen kans joka paikasta etsinyt Rimmelin mattapäällyslakkaa, mutta en millään löydä. Olishan niitä muitakin halpismerkkejä esim. Seppälässä, mutta toisaalta noi Essien purkit on aikast isoja.
    Mä tykkään Sally Hansenin Insta-Drista! Mulla kuivatti yleensä nopeesti lakat sen 2 minuutin odottelun jälkeen - joskus odotin pidempäänkin.

    VastaaPoista
  2. Mä oon kyllä tykänny siitä, mitä nää pari kertaa nyt olen kokeillut sitä. Mut mulla on ainaki itellä ollu vähän sitä ongelmaa, et välillä tulee siveltimeen ihan liikaa sitä lakkaa, vaikka koittaa saada sopivan määrän ja sit kynsi UI siinä lakassa. Sit taas joskus ku pyyhkäsen nii lakkaa tulee liian vähän ja onnistun sitä jo siinä kohtaa kynnelle sipaisemaan ja sit kävi niin että ku se lakka kuivui nii jäi sellanen "rantu" kynteen. Mut noiki lähinnä luultavasti ihan tekniikassa vika.. Sivellin on kyllä sopivan kokoinen ja hyvä mun mielestä. Levittyy kyllä älyttömän hyvin. Lopputulos on ainaki mun mielestä täysin riittävän matta ja kiva ! Luin jostakin, varmaan sen paketin kyljestä, että voi laittaa sitten useamman kerroksen matta lopputuloksen "vahvistamiseksi" ja kyllä viimestään pari kerrosta mulla ainakin toimii erittäin hyvin. Useimmiten yksi kerros riittää ! Pullo on riittävän iso ja kokonaisuudessaan hintansa veroinen ostos, suosittelen. Mä en löytäny Seppälästä ihan vaan mattaavaa päällyslakkaa, onhan siellä niitä mattalakkoja ja ostinki sellasen justii mutku sit siinä on mulla ongelma, että kärjet kuluu samantien koska noihin ei voi laittaa päällyslakkaa jos haluaa mattana pitää.. Muuten kyl kivoja :) Mä en vaan osannu käyttää tota Insta-Dritä, nyt se on mun paraskaveri ku opin taas lakkaamaan maltillisesti. :D Ongelmahan mulla tais olla siinä, et laitoin ihan liian paksuja lakkakerroksia, onko se ihmekkään että jää märäksi sen parin minuutin jälkeen? :D ei. Hei, kiitos kommentista ja kerrohan jos meinaat ton Essien hankkia !

    VastaaPoista

Asialliset kommentit on aina tervetulleita ! :)