17. huhtikuuta 2012

Fashion Passion


Ostinpas eilen Seppälästä pari kynsilakkaa: Wild & Mildin Hecate cracked ja Fashion Passion. Oon pitkään halunnu oikein kunnon vaaleanpunaisen ja pinkin lakan, nyt ostinkin sitten pinkin. Cracked -lakkoja en ookkaan vielä kokeillut ja tuli nyt sellanenkin hankittua. Valkosen olisin halunnut, mutta päätin kokeilla ensin hieman halvemmalla (3,95€), että onko toi cracked ollenkaan mun juttu. Eilen vähän jo testailin, mutta jotenkin ei vaan tullut sellasta kuvioo, mitä mä olisin halunnut. Vinkkejä ton lakan käyttöön? :)

Tuossa  Fashion Passionissa näkyy purkissa hieman kultaistakin vivahdetta, mutta eipä tuo kynnellä näkynyt lainkaan. Mutta on kyllä tosi kiva lakka ! 


Oon halunnut tehdä tän tyylisen jutun jo jonkun aikaa, ja nyt sen sitten toteutin. Ei mun alunperin pitäny glitteriä laittaa, mutta laitoimpa kuitenkin. Mulla on varmaan joku glitterkausi menossa ! Onhan tää tosi kiva näinki. Pohjalle töpöttelin tota Fashion Passionia, joka nyt kyllä ei näy kunnolla glitterien alta. Päälle laitoin tosiaan kultaista glitteriä (postaus siitä) ja sitten noi mustat raidat akryylimaalilla. Näiden teko oli kyllä sellasta säätöä eilen kymmenen aikaan illalla että ! Meinas glitterit lentää, onnistuin sotkemaan ton peukalon kynnen mustaan akryylimaaliin ku laitoin päällyslakkaa. Eikä se päällyslakka tietenkää ollu ehtiny kuivua vielä! No, onnistuin jotenkuten pelastamaan tilanteen ja tässä nää kynnet nyt sitten on.



Onko sinulla kyseisiä lakkoja? Mitä pidät näistä kynsistä? 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Asialliset kommentit on aina tervetulleita ! :)