1. marraskuuta 2011

kuvat täältä.
Tänään oli tosi tylsä päivä! Tiiättekö kuinka tylsää on odottaa vaikka kuinka kauan, että koulun tietokone menee päälle ja näytöllä pyörii " Valmistellaan työpöytää.. " todella raivostuttavan tylsää !

Gina Tricot
Mun piti jo viime kuussa saada uusia paitoja, mutta enhän mä löytäny mitään kivaa (ja sopivan hintasta) HML:n keskustan putiikeista.. Kattelin tänää taas Gina Tricotin sivuilta paitoja, nii nyt aattelin vakavissani et mun täytyy sit varmaan ostaa vaan tollai "peruspaita" tai kaks. Niillä pärjää taas vähän aikaa. Eikä ollu edes kallis! vähän vajaa 10€/kpl. + 3,90€ postimaksu tai jotain sinnepäin. Muutenki tykkään Gina Tricotista, harmi HML:ssä ole sen myymälää, eikä viitsis yhden kaupan takia lähtee ajelemaan mun mahti Ruttu Mazdallani kohti Lahden Trioa! :( Täytyy tyytyä nettikauppaan, vaikken tykkääkään tilailla sieltä; ei mulla oo mitään hajua mikä mun koko on !


Eikös se yleistettynä ole, että NAINEN hoitaa kotityöt? Ei meillä :D Mä istun tässä bloggaamassa ja Jopo tuolla tiskaa ja juoksee välillä pitämään pesukoneesta kiinni. Joo, mä en saa tiskata mun käsien ihottumien takia ja meidän pesukone on hullu. Se on vähän niinku koira. Koira saattaa hyppiä ilosesti vastaan ulko-ovelle, kun tulee kotiin. Meidän pesukonekin tekis saman, jos siitä ei joku pitäis kiinni :D

Mä ihan laiskistun, ku mulle tuodaan aamukahvi, leivät jne. Kaikki kuskataan mun naaman eteen niinku oisin joku pikku prinsessa! :D Mut on Jopo silti kyl maailman paras poikaystävä! (huom. vaikkei se passaiskaa mua kokoaikaa!)

Meinasinpas kokkailla tänään jotain hyvää, jotta saan tehtyä lisää tiskiä Jopon tiskattavaks! Hähää. No ei vaiskaan, kyllä sitä ihmisen pitää syödä. (ja voin mä vaikka salaa tiskatakkin ;)
tsih.)


Ainiin ! Katteltiin syyslomalla Jopon kanssa muutamia leffoja ja yksi niistä oli tämä Friends with Benefits eli Vain seksiä. Aika perus kaavalla pyöri, mutta oli ihan kiva katsoa sellainen leffa missä ei tarvitse miettiä ja keskittyä kokoajan pysyäkseen perässä! Sitä paitsi, oli ne melko lutusia jossain kohtaa, vaikka tiesinkin mitä lopussa käy (ilman juonipaljastuksia sun muita) ;) Kannattaa katsoa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Asialliset kommentit on aina tervetulleita ! :)