11. marraskuuta 2011

Call of Duty : Black Ops

HAH ! Ei se meillä onneks noin mene :) Me pelaillaan molemmat ! huom. tytötkin voi osata pelaa Black Opsia ! Toki välillä menee ns. "kuulo pois päältä" ku Jopo pelaa, mut niin käy joskus. :D Ja niin, kyllä mä tykkään tätä pelailla, eikä siinä pitäs mitään väärää olla, vaikka ennakkoluulot onki vähä mitä on.

Ostin veljeltä sen Playstation 3:sen täs joku aika sitten, jotta me saataisiin Singstar meillekin jne. Siskolla oli sitä ennen jo pleikkari ja niillä oli myös tämä Black Ops ! Ennen Black Opsia me pelailtiin aina Call of Duty : World at War -peliä. Olin ihan surkea siinä ! :D Ette arvaakaan kuinka vaikeaa tähtääminen, liikkuminen ja AMPUMINEN onkaan. Kuolin ihan kokoajan, hermot meni ja säkällä saatoin johonki osua.

Kaikista parasta on pelata netissä "oikeita ihmisiä" vastaan. Tietty ne on ihmisiä, joista suurin osa osaa pelata ihan sairaan hyvin, enkä mä niitä vastaan pärjää (paitsi säkällä tietenki). 

Ekan kerran pelasin Black Opsia Xbox:lla. Pelattiin nelisteen, ku mut vähän niinku pakotettiin pelaamaan.. Olin surkea, en huomannu ikinä ketään ja sit ne tietysti ampu mut. Eräs sano silloin et: " Oho, sä osaat liikkua ja vaihtaa kuvakulmaa samaan aikaan ! ".... -.- tou. Kauheeta tyttöjen väheksyntää, sanon minä ! :D Tänään sanoin siskolle, et mun pitäs päästä pelaan tän ihmisen kanssa, joka kehtas sanoo jotain tollasta, nii seki huomais kuinka paljon mä oon kehittyny tässä; osaan jopa liikkua, kääntää kuvakulmaa, tähdätä ja ampua ! Ainiin ja tietenkin osua silloin tällöin vihollisiinki. :DD 
Meillä on tapana aina silloin tällöin (aikas harvoin) viedä meidän tv ja pleikkari siskolle. :D Sit me voidaan pelaa nelistään kivasti. Yleensä viedään ne sillon ku mennään sinne yöks, mutta tänään vietiin muuten vaan ja pelailtii vaikka kuinka paljon Gun Gamea (se on paras!), missä pitää ampua tyyppejä, jotta saa uuden aseen ja lopusta voittaa. Aseita on 20kpl siinä.. Mulla menee aina hermo viimestää snipereissa.. :D En osaa käyttää niitä ! Oon mä niitä voittanukki, tänäänki ainaki kolme kertaa ja piti ihan kysyä et pelaaks noi pojat tosissaan edes! :D Hah. Oli kyl kivaa.
Ainiin ! Ja pelatessa tietysti pitää muistaa huutaa ja kiljua kokoajan! Mä ainaki muistan. Ja haukkua kaikkia kokoajan.. No ei, se on ilkeää mut mä teen sitä silti jatkuvasti. Meillä on sellanen mikrofoni millä voi puhua muille pelaajille, siel harvoin sattuu vastaan suomalaisia joilla on omat mikit. Kerran kuitenki pari pikkupoikaa sattu pelaan mun kaa samassa tiimissä, nii sanoin Jopolle jotain nii rupes kuuluun " Kuuliksä, joku puhuu suomea ! " :D Sit ne ei uskonu et oon mukamas tyttö, vaan väitti mua pikkupojaks :(( hyi niitä !

Pelaillaan aina välillä Zombie peliäki siinä, mut ne on toooosi pelottavia mun mielestä. Hyi :D

Siskon poikaystävä oli ilkeä tänään Gun Gamessa ku se puukotti mua nii tipuin yhen aseen alaspäin ! :(( Muuten se on kyl aivan mahtava tyyppi... :) paitsi et Jopo on paras. :p Huomenna mennäänki äitelle Lammille ja syödään hyvää kanakastiketta ja riisiä. Voisin tehdä postauksen meidän koirasta.. hmm.  Kannattaa joskus kokeilla Black Opsia tms. vaikkei sotapeleistä yms. tykkäiskää, se on kivaa. :) heippa !

1 kommentti:

  1. Hmm... joo olihan se liippi ilkee ku puukotti meitä kaikkia muita :DDD ny kaikki sai selville mitä pitää tehä ku pelaa gun gamee ;):D hyvä juttu! :)

    VastaaPoista

Asialliset kommentit on aina tervetulleita ! :)