24. marraskuuta 2011

Kenkiä :)

Jopo osti mulle aivan ihanan kaulakorun joskus elokuussa muistaakseni :) (itseasiassa tää on Jopon ottama kuvaki :D) Pidän tätä joka päivä, paitsi noh, yöks on pakko ottaa pois ku toi ketju yrittää ihan selkeesti kuristaa mut! :'D
Mulla on monet kengät, aattelin vähän laittaa kuvia jne. tänne.

Nää on ihan parhaat, ykköskengät. "Yllättävää" sinänsä nääki on Jopon ostamat :D Mut se ei oo syy sille et näistä tykkään :) Nää tuntuu mahtavilta jalassa ja näyttääki kivalta. Korko ei oo liian korkea, ku mun polven kanssa ei ihan hirveesti voi edes korkkareilla käppäillä, nii mulle sopii ihan hyvin nämä. Hmm, en muista mistä nää on, mut mä muistan sen et hinta oli sen verran huima et mulla ois tullu siellä kaupassa sellai "oh, kivat kengät !" sit vilkasen hintaa ja sujautan silmät pyöreinä ne takas hyllyyn. Nää oli näitä ostetaanpas jotain kivaa Karolle, ku palkka tuli :) hih. Korun ja kenkien lisäks sain viel sellaset huippukivat farkut ! Ne tosin oli sellasta kokoo et vannotin et mä en niihin mahdu, mut oi sitä fiilistä ku nappi meniki kiinni :DDD
 
 Nää seuraavat kiilakorkkarit on ollu mulla ysin loppupuolelta asti. Sillon tuli vaan joku ihme " nyt hommataan kiilakorolliset kengät ! " -villitys, ja näähän sitten käytiin ostamassa.. Hintaa en tarkkaan muista, muttei ollu kovin kalliit edes. Suutaril joutu kyl joskus vuos sitten käyttämään että se teki noihin jotkut kumiset "korkolaput", mitkä lie onkaa kantapään kohdalla. Nää on helpot kengät, vielä helpommat ku noi mun ykköskengät :D Mutta nää on vähän kylmät talvella, ja villasukkaa on vähän haastavaa tunkea noihin..







Nää oli sen hetken päähän pisto, oikeestaan aikas idioottimainen. Kyl nää ihan kivannäköset on, mut ihan törkeen karmeat jalassa! Jalkapohja, sääret jne. kaikki kipeytyy jos näitä käyttää pitempään tai kävelee jonku verran. Hyi. Andiamosta ostettiin joskus, hintaa oli hirveesti (120€) ja sillon ne tuntu hyviltä jalassa ku siellä ympäri kauppaa steppailin.. Ehkä ne vaa muotoutu väärin tai jotain. Sit viel kaikenlisäks tossa näitä kuvaillessa huomasin et nää on rikki :o Nahka "revenny" pikkusen, onneks ei kovin huomattavasti.
Tässä on vielä parit tollaset kesäjuhlakenkulit.. Valkoset oli mun rippijuhlakengät ku oli nii hyvät alennukset jossain ihme putiikissa, ja noiden mustien kenkien ostolle en muista syytä.. Sokoksesta ne muistaakseni oli. Ne on kans kivat, mut jalat kipeytyy herkästi. Valkosis ei oo korkoo ku ehkä kaks senttiä, mutta reunat hiertää jalkaa.






Siinä oli mun "huippupitkä" kenkäpostaus, en jaksanu kuvata yksiä korkkareita mitä en ikinä käytä, ja mun mielestä pitäs viel jotkut jossain olla.. Pitäis lukea psykologiaa, huomenna ois koe. Mut hei.

Postausideoita otetaan vastaan!
Mun mielikuvitus ei nyt oikein toimi, en keksi mitää Nailartia (siihenki vois heittää ehdotuksia), nii vois nyt vähä ehdotella jotain ihan randomia mistä voisin tänne höpistä. Kiitos! :)

2 kommenttia:

  1. joku suht helppo kynsitutorial tai kerrot mitkä on hyvii lakkoi ja onks esim jostain päällyslakasta oikeesti hyötyä jne :D ja esittelet sun meikit!

    VastaaPoista
  2. oi kiitos paljon ehdotuksestas ! :) täytyy tehdä tässä lähiaikoina tollanen postaus.. en oo vaa jaksanu nyt lakkailla kynsiä..

    VastaaPoista

Asialliset kommentit on aina tervetulleita ! :)