21. toukokuuta 2012

Kesäisen vihreää


Melkosen yksinkertaset väsäykset tein, pohjalla Essien Navigate Her pastellin vihreä lakka, jonka voitin jokin aika sitten Sonnen arvonnasta !  Voitin siis yhteensä neljä ihanaa pastellinväristä Essie -lakkaa ! Tää vihreä pääsi ensimmäisenä kynsille, ja voin kertoa et on aikas ihana yhdistelmä Kleancolorin Holo Greenin kanssa ! Kärkeen laitoin Kleancolorin Chunky Holo Cloveria, ja vielä kerroksen tai kaksi Holo Greeniä kokonaisuuden päälle. Lopputulos oli kyllä kiva.


Oli pakko kokeilla Konadeja taas pitkästä aikaa, mulla on Konadien käyttö jääny tosi vähälle.. Syynä on lähinnä se, että tykkään kovasti koko kynnen peittävistä kuvista, mutta ei tuolla perus leimasimella saa niitä leimoja kivasti mun kaareviin pitkiin kynsiin ! Nyt nää onki yllättäen siedettävät, koska leimausjälki on melkoisen haalea, käytin nimittäin Models Ownin Golden Greeniä, jota myös töpöttelin hieman kynsien kärkeen..

Mun Konadoinnin toivottavasti pelastaa se, että Mimaxin verkkokauppaan on ilmaantunut nyt noita XL-leimasimia ! Hankin sellaisen mahdollisimman pian, oon kuullut siitä ainoastaan positiivista palautetta !


Mitä mieltä olet yksinkertaisista kynsistä ? Käytätkö itse koskaan Konadeja ?

2 kommenttia:

  1. Tosi kauniit! :) Mä käytän melkein aina konadeja :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti ! :) Ne on kyl niin kätevä tapa koristeluihin.. Mulla vaan pitäs olla se XL-leimasin, nii varmaan innostuisin enemmän ;)

      Poista

Asialliset kommentit on aina tervetulleita ! :)