11. tammikuuta 2012

Iberon klipsi hiusten pidennykset ;)

Käytiin tänään Jopon kanssa cittarissa, nii oli nyt ihan pakko ostaa tollaset klipseillä kiinnitettävät pidennykset. :'D Makso n. 30€, ei mun mielestä kovin paha hinta, ku musta tuntuu et vaik noi onki jotain tekokuitua, ne on aikalailla saman tasoset, ku monet mitä oon ihmisillä nähny pidennyksiä, jotka on laitettu kampaajalla ja maksettu useita satasia.. Näis on vaan se hyvä puoli et voin pitää näitä koska haluan :) Kokeilin niitä heti tänään, kiinnityksessäkään ei menny kovinkaa kauaa, suht helppo homma. Ainoo pikku miinus on se, ettei cittaris ollu kovin suurta värivalikoimaa, nää on liian punasen ruskeat mun hiuksiin verrattuna. Mä tosin pääti et se ei mua haittaa! Pysy hyvin koko illan, mut menee aika herkästi takkuun.. Elämä on.

ps. Mun ihana Mazda Ruttuni ei menny katsastuksesta läpi ekalla yrittämällä ! :( mut ku vasemman takajarrun korjaa ja hankkii ainaki pari uutta nastarengasta nii sit pääsee taas "elävien kirjoihin" ! :D Katsastuksessa oli hurjaa kyl. Ensiks häkellyin ku katsastaja tokas " Onpas hyvä, että nostit ton Wunderbaumin tonne ylös(kuskin sen aurinkosuoja lippa syteemin taakse). Oisin halunnu nähdä ilmeeni, ku aattelin et en mä ole mitään tehny. Kotona Jopo sit kysäs, et etkö sä huomannu ku se katsastaja laitto sitä vaikka kuinka kauan sinne lipan taakse. :D Enhän mä mitään huomannu..

Ostin tänään myös neljä iiiisoa valkoista kartonkia sitä varten, että teen niihin iiisoja ajatuskarttoja jne. mm. psykan kursseista. Helpottaa kirjotuksiin lukemista ! =)

3 kommenttia:

  1. Oho, mitä? : o Aika haperot renkaat oli sit kun ostin ne sillon 2 v. sitten. Tosin se yks takarengas oli sillon kyllä jo huonompi kun menin ja paskoin sen yhden renkaan sillon. Mut kohtalaisen pienellä laitolla saat taas Rutusta auton vuodeksi eteenpäin, nimim. 240 e viime leimalle.

    VastaaPoista
  2. Joo ! Siis siinä oli kaks sellasta rengasta mitkä ois sillai just ja just läpi mut sit oli yks sellai rengas mistä on tyyliin kaikki nastat katki ja sillai. Mut ei tosiaan, ootin et ois ollu paljon enemmän juttuja ja olin positiivisesti yllättynyt että oli vaan nuo renkaat ja vasemmassa takajarrussa jotakin. Ei pitäis mennä ku n. 100e noihin korjauksiin plus sit se katsastusmaksu vielä. Ei paha. :) On tuo Ruttu sen verran hyvä auto kyllä!

    VastaaPoista
  3. ja voihan se tosiaan olla, että niitä nastoja katkeullu täs alku talvestaki ku kelit oli mitä oli.. :D ei voi tietää.

    VastaaPoista

Asialliset kommentit on aina tervetulleita ! :)