14. tammikuuta 2012

Curls


 Ensin mä aattelin kihartaa hiukset noiden klipsipidennysten kera, mut huomasin etteihän nuo kiharru yhtää mihinkää.. Omat hiukset on nii lyhkäset vielä, et eihän näihin kunnon kikkuroita saa, mut päätinpä kuitenki tulevaisuuden varalle opetella käyttämään kiharrinta (tähän asti äite on aina kiharrellu, en vaan oo osannu ite tehä :p). Teinpäs siis tooosi amatöörimäiset suttu kiharat, jos noita voi kiharoiks edes kutsua.

Ainiin, kokeilin uutta väriä mun siitä uudesta luomiväripaletista. On aika punertavaa, mut mun mielestä ihan kiva !

Otin muutaman kivan kuvan (ainaki mun mielestä). Tosin, en vieläkää tajua oikein noista kamera -jutuista mitään, nii tos ekassa kuvassaki oikeesti asetukset ihan pyllyllään ja kuva sinänsä huono. Mut se OIS VOINU olla kiva !


Sen lisäks oon edistyny tässä mun ajatuskartta/koonti projektissa ! Oon jo saanu jonku verran matikan kaavoja sun muita keräiltyä kokoon. =) Hurjaa.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Asialliset kommentit on aina tervetulleita ! :)