1. tammikuuta 2012

Hyvää uutta vuotta! :>


kuva on täältä.
Uusi vuosi vietetty, oltiin Jopon kaa Satulla ja Riipillä pelailemassa ja viettämässä aikaa. Täs menny pari kolme yötä vähä puihin tän karmean flunssan takia, katottu Jopon kans vaa Gossip Girliä aamu viiteen ja herätty joskus yhen kahen aikoihin päivällä.. Viel ois viikko lomaa! Jes. Ja mä oon jäljessä koulujutuissa.. Damn. Ehkä mä saan skarpattua ens viikolla? :) Mut joo, ehkä mä koitan nyt sairastaa tän karmean flunssan pois, tuntuu ettei edes henkee saa.. Juon glögiä ja Jopo kattoo the Simpsons Movieta! :) Ainiin ! Mazdan katsastus ois viimestään 9 päivä tätä kuuta ja ens viikolla pitäs käydä, mut mua hirvittää suunnattomasti ! :o
Hyvää uutta vuotta 2012 vielä kerran ! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Asialliset kommentit on aina tervetulleita ! :)