30. syyskuuta 2012

Huono ideointi päivä

Mulla on ollut tässä loppuviikosta nyt erittäin hiljaista kynsien lakkausrintamalla.. Ei ole oikein ideoita, mikään ei kelpaa, eikä mikään lakka huuda hyllyltä: "Käytä minua ! Käytä minua !" :D Jotain piti kuitenkin saada tehtyä, joten päädyin kokeilemaan Sanna Tara:lta tilaamiani kukka water decalseja


Tykkäättekö holo lakoista? Minä tykkään. Minun kokemukseni tosin perustuvat Flormareihin ja netin luultavasti epätodellisiin kuviin. Näissä käytin Flormarin holo sävyä numero 814, joka on harmaanvioletti. Holoa en ole aiemminkaan kuviin saanut, enkä saanut paljoa nytkään. Luonnossa tässäkin lakassa holoefekti näkyy kivasti, vaikkei vedä varmasti vertoja Nufuille tms. muille "superholoille". Lakkasin kolme kerrosta ja laitoin joka kynteen yhden decalsin.

Todellakin suosittelen water decalseja erityisesti kaikille "jotka eivät osaa" tehdä koristeluita, sillä näitä on erittäin helppo käyttää. Lisäksi ainakin omasta mielestäni nämä peittoaa kynsitarrat mennen tullen ! Tarrat saattavat jäädä törröttämään, nämä eivät. Tarra pitää saada heti oikeaan kohtaan, mutta decalseja pystyy siirtämään niin kauan kuin ne ovat märkiä ! Itse ainakin tykkään näistä, mitä mieltä sinä olet?

Tässä teille vielä linkki hyvään water decalsien käyttö tutoriaalivideoon ! Siinä näytetään vielä koko kynnen decalsien käyttö.


Huomio huomio ! Muistakaahan osallistua arvontaan tänään ennen klo 23 !! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Asialliset kommentit on aina tervetulleita ! :)