7. marraskuuta 2012

A Blog With Substance

Sain tämän tunnustuksen Zigi Ztyle:n Sigiltä, suuret kiitokset ! Ajattelin tarttua tilaisuuteen kertoa itsestäni jotakin. En tiedä nyt kenelle tämän jakaisin, joten lisäilen blogit myöhemmin. 


Tunnustuksen säännöt:

1. Kiitä tunnustuksen antajaa.
2. Jaa tunnustus kahdeksalle bloggaajalle.
3. Ilmoita näille kahdeksalle tunnustuksesta.
4. Kerro kahdeksan satunnaista asiaa itsestäsi.



1. Kuljen useimmiten lökäreissä, ne vaan on niin mukavat! 


2. Minulla ja kihlatullani on koira, Lyke. Sekarotuinen, jossa on jackrusselia ja cairnin terrieriä. Tässä muutama kuva meidän pikku karvapallosta! 







3. Olen ylioppilas, en vielä tiedä mikä musta tulee isona, joten teen nyt ainakin vuoden töitä ja katsellaan sitten mitä lähdenkään vielä opiskelemaan ! 




4. En osaa korjata jälkiäni, joten siivous on jokaikinen kerta jättiurakka! 


5. Olen kiukuttelija. En tajua kuinka kukaan kestää mua? :D


6. Minulla on todella huono muisti, jos en tee jotain mitä pitää muistaa heti, niin se unohtuu. 


7. Olen yökukkuja (katselen sarjoja koneelta yömyöhään), herään kuitenkin yleensä 9-10 aikaan aamulla. 


8. Perhe on minulle erittäin tärkeä (: Harmi, etten varmasti saa julkasta täällä "hienoa" hassuttelukuvaa, jonka otimme ylppärijuhlissani ! haha,, 



Huomatkaa aiemmin julkaistu postaus alempana!! Glitterkynsiä ;) 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Asialliset kommentit on aina tervetulleita ! :)