28. marraskuuta 2011

Winter

Tänään, ku ajelin koulua kohti sen 36km räntäsateessa, kauhee myrskytuuli ja oli hämärää ja kuuntelin siinä Voicen Heräämöä. Siellä tokaistiin, että jossain päin Suomea sataa räntää, joka jäädyttää tienpinnan. *klunks* Palautu (taas kerran) mieleen se, miten paljon mua jännittääkään talvikeleillä ajaminen! :D Joo, sain kortinki vasta tän vuoden alussa, mutta ironista tässä onki se, et kävin autokoulun talvella! Sillon oli liukasta, lunta, pelottavaa ja vaikka mitä. :D Luulis, että tässä ajassa kuitenki ehtis vähän saamaan jonkulaista kokemusta autolla ajamiseen, joten mikä ihme siinä on et mua hirvittää talvikelit jo nyt? :D Voikohan joku mahdollisesti samaistua tähän ? Mä oon ajellu jo ennen kortinsaamistaki peltoautolla, peilijäisellä radalla Satun kanssa :D Ja autossa oli viel kesärenkaatki takana et luistaa mahdollisimman hyvin. Käytiin me lumipenkassaki miljoona kertaa ja moneen kertaan piti hinaa traktorillaki pois :'D ja se oli KIVAA ajaa siel jääradal.  Ehkä se, et on muutaki liikennettä ku minä, aiheuttaa sen et mua jännittää :D

Lammin liikenneympyrä on superpelottava! Viime talvena jokaikinen kerta ku siitä ajoin, nii perä heitti nii paljon, että kerran meinattii mennä liikennemerkkiä päin :'D ei kuitenkaa menty, oon mä sit aika pro (not). Ihan hullua.


Postausidea, mielipiteitä?
Keksin muuten mitä postaan heti kun ehdin sen toteuttamaan ! Nyt kun en ole jaksanut/ehtinyt/keksinyt mitään hienoa Nailart juttua, niin aattelin piirtää photoshopilla (jos osaan), erilaisia ranskalaisia manikyyrejä! Siis eri muotoisia tms. jos ehdin ja osaan. Mitä mieltä olisitte ideasta? Etten ihan turhaan sellaista rupea tekemään?

2 kommenttia:

Asialliset kommentit on aina tervetulleita ! :)