2. marraskuuta 2011

Tänään mun piti mennä kuntosalille, mutta enpäs mennytkään. Oonpas laiska, en jaksanu venailla edes puolta tuntia, että kuntosali aukee.. No huomenna sitten. Vaikkakin juurikin kökkäsin mun polven (siis satutin :D) ku pelailin PS3:lla Active 2 Personal Traineria ! Mukamas korvauksena kuntosalille.

Mun mielestä toi Active 2 Personal Trainer on ihan jees, kyllä sillä saa sykkeen nousemaan ja hikikin saattaa tulla, jos siis tekee kunnolla ne liikkeet. Totesin myös, että oon todella rapakunnossa! Hyvä syy siis raahata takapuolensa huomenna salille. HUOM. raahata. :D

Raah ! Iski ihan karsee stressi ja jänskätys kirjotuksiin.. Tai no pitkän matikan! Hui. Aion pärjätä siinä, vaikka se vaatis tooosi paljon harjottelua. Se on mun tavoite. :) Jonka mä myös saavutan! Pitäisi kuudessa tunnissa tehdä 10 tehtävää, yleensä mulla on tapana kokeissa tehdä kaikki tehtävät mahdollisimman nopeasti ja sitten äkkiä ovesta ulos.. Mä luulen ettei se toimi YO-kirjotuksissa? :D

Ostin eilen aurinkopuuterin, makso 6,90€ Cittarissa.. Halvin mahollinen. Halusin kokeilla millasen ilmeen se tuo tullessaan ja tykkäsin kyl. Kuva on kyl ihan kökkerö, valaistus on sökö ja väritki ihan päin mäntyä. Käytän aika usein melko paljon meikkiä, tykkään leikkiä luomiväreillä ja rajauksilla. Leikkiä oli ehkä väärä sana.. Teen meinaan melko "perus pakkelikerroksia" :D Huulipunia en käytä, hyi en. Mulla on niin kapeet huuletkin, että niihin on ihan turha tunkee mitään.

Meidän piti kirjottaa otsikkoaine äidinkielessä.. Mä valitsin valmiin otsikon " Miten minusta tuli Minä". Kyllähän kaikki itestään osaa kirjottaa? Vai mitä? No sittenhän piti laatia suunnitelma ja kaikki. Mun elämässä nyt on sattunu nii paljon asioita, että mulla riitti juttua mistä kirjottaa! "Normaali ihminen" ei varmaan n.7 vuoden jälkeen tapahtumista kirjottelis mihinkää koulujuttuun mitään sen kaltasia asioita, mitä mä kirjottelin melkein konseptin verran. Mä oon kyllä sitä mieltä, ettei mun elämä ja menneisyys ole mikään salaisuus, mut en mä sentään mitään nimiä laittais mihinkään.. Valitsin kyllä taktisen aiheen, kun ei ole mikään sellainen aihe ku " Sota elokuvissa "  tms. Kyllä mä tiedän miten minusta tuli Minä. :)

Mulla on tylsää, ootan viestiä jossa lukee jotain tän tyyppistä " Jaksaisitko tulla hakemaan mua? :) " Sit mun ei tarvii enää homehtuu yksin kotona vaan voin käpertyä Jopon kainaloon ;)

Hauskaa keksiviikkoa, eikun siis keskiviikkoa vaan.. Huomenna kuntosalille! :D Tästä mä tykkään, oon kuunnellu ainaki 10 kertaa nyt: Tähtityttö <3




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Asialliset kommentit on aina tervetulleita ! :)