4. heinäkuuta 2012

Arvonnan voittaja on...


Arvonta on siis päättynyt, ja olen arponut voittajan netissä olevalla arvontakoneella. Tahdon ensin kiittää kaikkia osallistuneita ! Arpoja meni yhteensä 265 kpl. Arvoin ensin osallistuneet satunnaiseen järjestykseen, ja sitten arvoin numeron, jonka kohdalla oleva henkilö voittaa kaikki kuvassa olevat tuotteet. Siirrytäänpä sitten voittajaan...

Voittaja on : Niniane ! 



Yllä vielä jonkinlainne "havainnollistava" kuva siitä miten voittaja selvisi. Onnea siis Ninianelle ! :) Lähetän sinulle tässä heti sähköpostia antamaasi sähköpostiosoitteeseen, joten tarkistathan sähköpostisi ja vastaat minulle mahdollisimman pian (kuitenkin vähintään viikon sisällä tai arvon uuden voittajan), jotta saan toimitettua palkinnon sinulle mahdollisimman pian !

Kiitokset vielä kaikille osallistuneille ! 

2 kommenttia:

  1. Voi jee, mahtavaa! Vastailin sun sähköpostiin. :)

    VastaaPoista
  2. :d usko vatuttaako muo ku mä olin tuo 18 ;--( melkein voitin mut eisit.. (ja mä oon nyt vaihtanut mun nimen annubro'sta glambertnail'iin ku tein uuden blogin ymsyms..)

    VastaaPoista

Asialliset kommentit on aina tervetulleita ! :)