10. maaliskuuta 2012

Pari mekkoa ja kasvia :)


Tässä olis nää pari mekkoa mitä Halensilta tilasin. Aika muodottoman näkösiähän ne henkarissa on :D ja pikkuruisia! Erityisesti pidin tuosta mustasta mekosta. Se on tosi ihoamyötäilevä, joten mulla taitaa olla seuraavana projektina tuo uimarenkaan kadottaminen vatsanseudulta. Näytti kyllä mahtavalta päällä, ja kangas on tosi joustavaa ja kivan tuntuista. Tuo oikeanpuoleinen mekko oli sellanen "ilmaismekko", ku oli joku alennuskoodi nii nappasinpa nyt jonkun halvan mekkosen ton mustan lisäks. Toi oli kyllä pettymys sinänsä, tosin eipä se mua niin kauheesti kiinnosta ku oli kuitenki ihan vaa kaupanpäällinen. Mun rintavarustus ei oikein mahdu tohon kunnolla, paitsi jotenkuten ilman rintaliivejä. Muuten tuo onkin vaan muodoton kaapu, hieman läpinäkyvä ja mun mielestä kurjan värinen, oli meinaan paljon kirkkaamman värinen kuvassa. Kai tota kesällä voi välillä käyttää ! Jossain kohtaa varmaan saan sellasetki kuvat tänne missä nuo mekot on mun päällä.

Lisäks ostettiin meille muutama kukkanen (joita mä en toivon mukaan tapa!) Ylemmässä kuvassa on Puikkokämmekkä ja alemmassa Sutipuu. Mä halusin ehdottomasti tollasen Puikkokämmekän ku oli niin nätti kukka! Jopo valitsi ton Sutipuun :) Se kasvaa jotai 2 metriseks, jollen sitä ehdi ennen sitä tappamaan.

Ainiin, ja pari päivää myöhässä: Hyvää MYÖHÄISTÄ naistenpäivää kaikille !


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Asialliset kommentit on aina tervetulleita ! :)