23. joulukuuta 2011

Random.

Tiddidiii. Teki mieli postailla, mut tästä tuleeki sitte vissiin aika random höpinä postaus.. Mä oon vissiin tulossa kipeäks, aivastelin ainaki viis kertaa putkeen äsken ja sen jälkee on ollu vähän niinku tukkonen olo.. Oltiin äsken Satulla ja Riipillä ja tuotii sinne samalla Katri ja Mira bussiasemalta. :) Huomenna on hei JOULU! Saan sen kauan odottamani lahjan, ja saan yllättää Jopon lahjalla (se luulee saavansa vasta tammikuussa myöhäsen lahjan.. hihi) ! Ei oo kovin jouluinen fiilis kyllä, en oo kauheesti kuunnellu edes joululauluja, ei oo lunta, mut glögiä ollaan Jopon kanssa juotu senki edestä.



Muokkailin tänää uuden "yläbannerin", vai mikä se nyt onkaa.. Siitä ois tosi mahtavaa saada kommenttia! Oon ihan varma et Satu ja Riippi nirhaa mut, ku ne ton bannerin näkee.. Niistä sentää sai laittaa hassunhauskoja kuvia siihen! Kiitos siitä ko. immeisillä ;)

Haluan värjätä hiukset! Ehkä mahdollisesti sellasiks kivan ruskeiks tai jotain.. Nää nykyset on sellaset ihmeellisen väriset, ei nää ny nii kovin pahan oo joo, mut ois kiva jos ne ois KIVAN väriset! :D

Kävin lääkärillä tiistaina, epäili et mahdollisesti ois jonkinäköstä "sieni-infektioo" käsissä :o Passittaa mut ihotautilääkärille, jollei sen tällä kertaa määräämillä rasvoilla lähe noi ihottumat.. On ne nyt ollu vähä paremman näköset, mut kutisee nii vietävästi !

Nyt on sellai hetki ku tekis mieli kattoo joku super romanttinen elokuva. En tiiä miks. Tai sit voisin kattoo Gossip Girliä, johon oon jääny (taas jälleen kerran) koukkuun, vaikka oon kattonu ne kaudet mitä mun koneella on ennenki..

En malta odottaa huomista! En kyl oota lahjoja nii paljoo, mut hei.. se RUOKA! :D

Ehkä mä lopetan nyt tän turhan lässyttämisen ja painun tekemään jotain vähemmän fiksua. Tässäkään mitää järkeä ollu, mut nojaa. Ehkä ens postaus on taas pikkusen järkevämpi tai ees sellanen mis on jonkinlainen "punainenlanka" or something. Tsau!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Asialliset kommentit on aina tervetulleita ! :)