tag:blogger.com,1999:blog-2965665844716990886.post2201160643699914211..comments2024-02-27T00:12:45.484-08:00Comments on Kynsitaideblogi: Ärsyttää, en tykkää...kk-arohttp://www.blogger.com/profile/06634065626817304571noreply@blogger.comBlogger4125tag:blogger.com,1999:blog-2965665844716990886.post-57039024970677328362011-12-19T05:39:13.079-08:002011-12-19T05:39:13.079-08:00Nonni, onneks mulle ei oo tollasta sattunut.. Kyl ...Nonni, onneks mulle ei oo tollasta sattunut.. Kyl löytyy ihmisiä, jotka selkeesti on ihan väärällä alalla..kk-arohttps://www.blogger.com/profile/06634065626817304571noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2965665844716990886.post-15583439054511456332011-12-19T04:32:58.849-08:002011-12-19T04:32:58.849-08:00Sinä oot näköjään päässy vähällä, onnekas! :D Mull...Sinä oot näköjään päässy vähällä, onnekas! :D Mulle on monesti sattunu semmonen muija joka ei sanonu yhtikäs mitää, tuijotti vain. Minä siinä koitin heippaa sanoa mutta ku ei vastausta kuulunu nii olin sitte hiljaa enkä sanonu ees kiitos, vaikka se refleksiksi on jo muodostunut. Pyyhkeitähän siitä kauppiaalle lähti. Samaten eräs päivä vaatekaupassa asioidessani (näytin varmaan räjähtäneeltä, okei) nuori myyjä kattoi pitkään päästä varpaisiin ennen kuin edes moikkasi. Siinä kauheesti huvittanu enää mitää ostoksia tehä...Jannahttp://jannan.netnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2965665844716990886.post-19277667770188575562011-12-19T04:25:24.291-08:002011-12-19T04:25:24.291-08:00Joo, tai ei tarvii ees välttämättä ryhtyy järkkään...Joo, tai ei tarvii ees välttämättä ryhtyy järkkään mitään suurta tekohymyä, mut se et sen "ei kiinnosta" -asenteen ei tarviis välittyä asiakkaalle. Tai ainaki mun mielestä. Sellai perus "hei" jne. ois kiva mutku kerranki yks kassa vaa sano sillai hieman töykeästikin sen ostosten hinnan.. eikä mitään muuta. :Dkk-arohttps://www.blogger.com/profile/06634065626817304571noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2965665844716990886.post-71798156551672672482011-12-19T04:22:42.786-08:002011-12-19T04:22:42.786-08:00Olen kympillä samaa mieltä eritoten ton asiakaspal...Olen kympillä samaa mieltä eritoten ton asiakaspalvelukohdan kanssa. Miksi lähteä sellaiselle alalle jos hymyilyä ei oo jaksanu opetella? Samaten ylimielisyydestä olen samaa mieltä. Vaikka sitä osaakin kymmentä asiaa paremmin kuin useimmat muut, vois yrittää opetella olee kulkematta nokka katossa.Jannahttp://jannan.netnoreply@blogger.com